REPORT : Rally Rudimov - Bojkovice

29.10.2012 08:48

 

Tak jsem se rozhodl napsat krátký report, z akce, která se konala počas uplynulého víkendu. Jak už tu bylo víc krát spomenuto jednalo se o rallysprint na trati Rudimov - Bojkovice, která měřila cca 2,9km. Původní plán závodu byl jedna tréninková RZ a 4 ostré.

I když se pořadatelé snažili, jak jenom mohli, nedopadla akce úplně dobře. Počasí nám od samotného rána nepřálo a pršelo celý den. Díky počasí byla už jenom cesta na místo konání akce docela kvalitní boj s autem a také časem..

První tréninková RZ byla odložena o cca 90 minut a to z důvodů problémů s komunikací pořadatelů. Pak už to dostalo rychlejší spád. V první ostré RZtě sme mojí chybou (rychlý nájezd pod plynem) těsně před cílem sestřelili retardér a to nás stálo dvě trestné vteřiny. V druhé RZ bylo auto už docela neovladatelné. Na trati bylo hodně vody, a jakmile nám seplo turbo, začali hrabat přední kola a auto bylo neovladatelné, proto sme jeli opatrně s hlavním cílem dojet závod v pořádku a nerozbít auto.

 

jleteamczerajče.net

Po této RZ byl bohužel závod předčasně ukončen, protože trať byla dle uvážení pořadatelů nebezpečná. Je pravdou, že počas závodu došlo k většímu množství nehod, které naštěstí skončili pouze pochroumanýma 4kolovýma miláčkama, ale na druhé dle mého názoru i o tomhle raly je a někdy není vítěz jenom ten, který má nejlepší časy, ale všichni ti, kteří v daných podmínkách dojedou do cíle!

Rozhodnutí pořadatelů však plně chápeme! Faktem je i to, že cca v 16:00 byli odjeté pouze dvě ze čtyř měřených RZ. Takže by se v podstatě poslední RZ jela za tmy, což by v daných podmínkách asi nedopadlo dobře.

Shrnuto a podtrženo : Akce dopadla vzhledem k opravdu těžkým podmínkám dobře. Víme, že na autě musíme trošku zapracovat (hlavně co se jeho ovladatelnosti týče =D). Pořadatelům patří velké díky za to, že se poprali s nepřízní počasí a akci byli schopní uskutečnit i v tak těžkých podmínkách.

A pro nás všechny „fandy a amatéry“ to byla další drahocenná zkušenost a přiblížení toho, co prožívají opravdový závodníci :). 

Naše celkové umístnení :

 

ST.Č JMÉNO PŘÍJMENÍ VOZIDLO Skupina Umístění

11. Lubomír Světinský Subaru Impreza N4 1 3,18,8
2. Michael Jančík Lancer 8 N4 2 3,19,9
4. Stanislav Blažek Nissan Sunny N3 3 3,26,7
25. Radim Drga Citroen SAXO N1 4 3,28,6
16. Pavel Choravý Škoda 100 N0 5 3,30,2
40. Robert Bubela BMW e30 N3 6 3,31,9
22. Zdeněk Haša Citroen SAXO N1 7 3,32,6
17. Roman Jurečka Škoda Felicia N0 8 3,35,8
28. Ivo Kryl Mitsubishi Lancer Evo 6 N4 9 3,36,0
62. Václav Valerián Opel Astra N2 10 3,38,0
5. Jakub Bubela BMW e30 N3 11 3,39,8
48. Milan Žárský Škoda Favorit N0 12 3,41,8
9. Roman Žárský Škoda 130 N0 13 3,42,1
68. Radim Růžička Škoda Favorit N0 14 3,42,1
19. Martin Štipčák Opel Astra N1 15 3,45,0
67. Miroslav Gračka Škoda 120 LR N0 16 3,45,5
31. Pavel Brázdil Peugeot 106 N0 17 3,46,3
35. Martin Masař Škoda 120 N0 18 3,46,8
23. Martin Vlček Honda CRX N1 19 3,50,2
50. Ondřej Gabrhelík Alfa Romeo N2 20 3,51,2
51. Petr Soukeník Peugeot 206 N2 21 3,52,9
56. Pavel Popelka Škoda 120 N0 22 3,52,3
29. Petr Mudřík Škoda Favorit N0 23 3,52,9
33. Vít Bortel Peugeot 106 N0 24 3,53,4
14. Jan Bobál Peugeot 405 N2 25 3,53,8
64. Evžen Gajdošík Škoda 120 N0 26 3,54,8
26. Matěj Kamenec Alfa Romeo N2 27 3,55,4
49. Karel Švagera BMW e30 N2 28 3,57,1
36. Jiří Struhař Škoda 130 N0 29 3,58,7
27. Jiří Fagulec Škoda Felicia N0 30 3,59,2
47. Ondřej Palacký Ford Focus N2 31 3,59,6
69. Jaroslav Pařil Škoda Felicia N0 32 4,00,0
21. Jakub Malenovský Opel Astra N1 33 4,01,9
45. Lukáš Důbrava BMW e30 N3 34 4,02,3
71. Radek Mrnuštík Fiat Stilo N1 35 4,04,2
32. Pavel Salvét Škoda Felicia N0 36 4,05,3
34. Kamil Novotný Fiat Punto N0 37 4,06,4
65. Tomáš Janota Peugeot 106 N0 38 4,07,4
24. Jakub Šímek Mazda 323 N2 39 4,10,3
46. Jakub Bojnanský Golf 3 TDI N3 40 4,12,9
70. Petr Krčma Lada N0 41 4,13,1
54. Tomáš Urban Škoda Favorit N0 42 4,1,4,3
30. Rudol Marušinec Škoda 130 N0 43 4,16,15
15. Pavel Rajsígl Škoda Favorit N0 44 4,17,4
73. Petr Miča Lada N1 45 4,21,8
18. Josef Šobáň Fiat Tipo N0 46 4,22,8
8. Stanislav Malaník Citroen SAXO N1 47 6,57,8
66. Radek Ďulík Škoda Felicia N0 48 6,58,0
72. Petr Lahuta Subaru Impreza N4 49 10,00,0
10. Miroslav Elšík Škoda Favorit N0 50 10,00,0

Pozn.: Hrubě zvýraznení jsou účastníci ve skupině N3, ve které jsme startovali i my.


Přidávám do naší galerie taky fotky z této akce. Pro vstup ke galerii klikněte na obrázek níže.